Natuurlijk zouden we het erg op prijs stellen als je ons daarna ook beoordeelt. Door dit te doen help je niet alleen andere gasten aan een foto, maar steun je ook talloze kinderen in de gemeenschap van Nachrodt-Wiblingwerde. Voor elke beoordeling die wordt gegeven, doneren we 50 cent aan de Vrienden van de Tuinvijver. Hiermee wordt een project gefinancierd waarmee elk kind in de gemeenschap gratis kan leren zwemmen.
"Das Hotel Holzrichter ist ein schönes, gepflegtes Hotel ,ruhig gelegen und gut geführt."
"Eigentlich war alles gut, das Hotel , das Restaurant ,die Kamer, die Bedienung . Nur eine Bemerkung: das bett macht Lärm wenn man sich nachts umdreht, nicht sehr angenehm."
"Sehr schönes Hotel mit gutem Service"
"Mehrfach haben wir das freundliche Personal und die sehr gute Küche genossen. Die Lage des HOTELS und die Ausstattung ist einmalig schön."
"Mooie omgeving, mooi en netjes hotel, prachtige authentieke inrichting en heel vriendelijk personeel."
"Helemaal een op en top verblijf gehad met super ontvangst , bediening en begeleiding. Iedere dag zeer uitgebreid ontbijt van uitstekende producten met een uitstekende personele service Met een top restaurant ervaring gedurende alle 3 keren wij daar gebruik van maakte zeer zeker ook het personeel. Gehele accommodatie is top en mooi. De waardering van 9,5 is niets te hoog en is werkelijk te ervaren."
"Super nettes personal, sehr persönliche Betreuung, tolle Küche, schönes Ambiente"
"Wunderschönes Hotel in ruhiger Lage mit sehr gut ausgestatteten Kamern und einer sehr schönen, parkähnlichen Gartenanlage. Ausgezeichnete Küche, sehr aufmerksames und äußerst freundliches Personal. Der Empfang durch den Chef war sehr persönlich und jeder unserer Wünsche wurde umgehend umgesetzt. Kurz um, wir haben uns ab der ersten Minute sehr wohl gefühlt und es fehlte an nichts. "
"Sehr Schönes Hotel , bis im Detail!!! Persönliche Andacht von Personal! Keine Wünsch von uns war zuviel. Umgebung schön Grün und ruhig!"
"Fantastisch ingerichte kamer met idem uitzicht. De maaltijden en het ontbijtbuffet zijn zeer goed met een heel vriendelijke bediening"
